Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

ΥΓΙΕΙΝΗ ΠΙΤΣΑ; ΚΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!

0 σχόλια

Ανάλογα με το ζυμάρι, το τυρί και τα άλλα υλικά που θα επιλέξετε για την πίτσα σας η διατροφική της αξία μπορεί να διαφέρει σημαντικά.

Οι επιλογές πολλές, επομένως και οι πιθανές αποκλίσεις ως προς τις θερμίδες, την ποσότητα αλατιού ή την περιεκτικότητα σε χοληστερόλη είναι επίσης πολλές.

Η πιο ασφαλής και υγιεινή επιλογή είναι μια απλή πίτσα μαργαρίτα με τυρί και φρέσκια ντομάτα. Το τυρί θα σας δώσει πολύτιμο ασβέστιο, ενώ η ντομάτα λυκοπένιο, μια αντιοξειδωτική ουσία που προστατεύει την καρδιά και έχει αντιγηραντική δράση.

Εάν μάλιστα επιλέξετε ζυμάρι ολικής άλεσης θα πάρετε και φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στον καλύτερο έλεγχο του σακχάρου και θα κρατήσουν μακριά την πείνα και τις λιγούρες για περισσότερες ώρες.

Ιδανικά υλικά για πίτσα που θα δώσουν γεύση χωρίς περιττές θερμίδες είναι επίσης το κρεμμύδι, η χρωματιστή πιπεριά, ο βασιλικός και το μανιτάρι.

Υλικά όπως το πεπερόνι, το λουκάνικο ή κάποιο λιπαρό τυρί (όπως το τσένταρ ή η γραβιέρα) παρέχουν μεγάλη ποσότητα κορεσμένων λιπαρών, αλατιού και θερμίδων, επομένως καλό θα είναι να τα αποφύγετε ή τουλάχιστον να τα χρησιμοποιήσετε με μέτρο.

Όσο για τις έτοιμες (κατεψυγμένες) πίτσες, η διατροφική αξία διαφέρει σημαντικά από προϊόν σε προϊόν, οπότε θα πρέπει να διαβάσετε προσεκτικά την ετικέτα πριν την αγορά. Ένα συστατικό που βρίσκεται συχνά σε έτοιμα ή πρόχειρα γεύματα και πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγετε είναι τα τρανς λιπαρά.

πηγή: omned

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος!