Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΓΗΡΑΝΣΗΣ

0 σχόλια

Ορισμένες τροφές δρουν κατά της γήρανσης, χάρη στην περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες, ωμέγα-3 και αντιοξειδωτικά. Αντιθέτως, υπάρχουν τροφές που καλό θα ήταν να μην υπάρχουν στην διατροφή μας για να πετύχουμε τη μείωση της γήρανσης. Σε γενικές γραμμές, οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες (φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως) βοηθούν στην πέψη και είναι σύμμαχοι μας κατά της γήρανσης. Το ίδιο γίνεται και με τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που βοηθούν το σώμα μας να καταπολεμήσει τα σημάδια της γήρανσης.

Η μεσογειακή διατροφή η οποία χαρακτηρίζεται από υψηλή κατανάλωση ελαιόλαδου, ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3, φρούτα και λαχανικά έχει θετική επίδραση κατά της γήρανσης του σώματος. Η γήρανση του δέρματος ενισχύεται συνήθως από την αφυδάτωση και είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε νερό και να πίνουμε τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό την ημέρα.

1. Ντομάτα H ντομάτα είναι πλούσια σε λυκοπένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό. Η θρεπτική αξία της παραμένει η ίδια και στην μορφή σάλτσας. Αναλόγως την εποχή, φροντίστε να καταναλώνετε φρούτα και λαχανικά, πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες (καρότο, κολοκύθι, πορτοκάλι, λεμόνι) σε κάθε γεύμα.

2. Ψάρι Όποιο ψάρι και αν είναι αυτό, αρκεί να είναι πλούσιο σε ωμέγα-3, τα λιπαρά οξέα που είναι απαραίτητα για την λειτουργία του οργανισμού μας. Σαρδέλες, σκουμπρί, ρέγκα, σολομός είναι μόνο κάποια από αυτά. Τα ωμέγα-3 έχουν αντιφλεγμονώδη δράση, η οποία προστατεύει τα μάτια, το μυαλό και την καρδιά. 

3. Ρόδι Το ρόδι είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και περιέχει πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως τα φλαβονοειδή και το ελαγικό οξύ. Ο χυμός του ροδιού θεωρείται το απόλυτο μέσο κατά της γήρανσης. 

4. Πράσινο τσάι Τα αντιοξειδωτικά που περιλαμβάνονται στο πράσινο τσάι είναι βοηθούν στην προστασία της καρδιάς και του μυαλού. Δρα ενάντια σε νευροεκφυλιστικές ασθένειες, όπως στην νόσο του Αλτσχάιμερ ή στην νόσο Πάρκισον. 

5. Μύρτιλο Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, κυρίως σε ανθοκυανίνες και δρουν κατά της γήρανσης. Προστατεύουν από καρδιαγγειακές ασθένειες και προβλήματα στα μάτια. Επιπλέον, βοηθούν στην σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

6. Αβοκάντο Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Β, C και Ε και σε ακόρεστα λίπη που βοηθούν στην καλή λειτουργία του καρδιαγγειακού συστήματος. Βοηθάει στην αντιγήρανση του δέρματος ενώ είναι πλούσιο σε κάλιο, μειώνοντας τους κινδύνους υπέρτασης και κατακράτησης υγρών.

7. Καρύδι Το καρύδι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, σε ωμέγα-3 και σε βιταμίνες Β και Ε. Αποτελεί την ιδανική τροφή κατά της γήρανσης.

πηγή: flowmagazine

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος!