Πέμπτη, 5 Μαΐου 2016

10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ

0 σχόλια
 
Βρείτε χώρο για τα πράγματα που αγαπάτε στην δουλειά

Προσπαθήστε να ενσωματώσετε τα πράγματα που σας παθιάζουν στην δουλειά. Αν για παράδειγμα είστε δασκάλα και αγαπάτε την τέχνη βάλτε την με κάποιο τρόπο στο μάθημα σας.Μην αφήνετε  τον αληθινό σας εαυτό στο σπίτι, συμβουλεύει ο David Ballard, επικεφαλής της Αμερικανικής Ψυχολογικής Ένωσης. Τείνουμε να διχάζουμε τον εαυτό μας και να φέρνουμε τον μισό στην δουλειά και τον άλλο μισό στο σπίτι. Και θυμηθείτε: το να είμαστε επαγγελματίες δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να είμαστε άχρωμοι.

Διακοσμήστε το γραφείο σας

Οι εργαζόμενοι που δουλεύουν σε ένα ουδέτερο και άχρωμο περιβάλλον είναι λιγότερο παραγωγικοί και κάνουν περισσότερα λάθη, υποστηρίζει έρευνα του Πανεπιστημίου του Τέξας που έγινε και αφορούσε την επίδραση της διακόσμησης του γραφείου στην απόδοση και την διάθεση των εργαζομένων. Συνεπώς κρεμάστε ένα χρωματιστό poster στο γραφείο ή καλύψτε την μολυβοθήκη σας με ένα ωραίο ύφασμα. Και βάλτε οπωσδήποτε κόκκινο. Βοηθάει την συγκέντρωση και την μνήμη.

Εγκαταλείψτε προσωρινά το πρόβλημα

Αν κάποιο project σας έχει κολλήσει ή αν κάτι άλλο δεν πάει καλά απλώς ξεχάστο το για λίγες ώρες και ασχοληθείτε με κάτι άλλο. Αυτό το διάλλειμμα μπορεί να σας δώσει τον χρόνο και την απόσταση που χρειάζεστε για να βρείτε μία λύση που θα λύσει το πρόβλημα.

Σπάστε πλάκα

Μια φάρσα, ένα ανέκδοτο, ένα μικρό πηγαδάκι με χαλαρωτική κουβέντα μπορεί να κάνει το γραφείο ένα μέρος που θα θέλουμε να πηγαίνουμε. Κάποιοι δεν συνδέουν το γραφείο με ένα μέρος όπου κανείς μπορεί να χαλαρώσει και να αστειευτεί αλλά οι έρευνες συνηγορούν στο αντίθετο. Σύμφωνα με τα ευρήματα του Πανεπιστημίου της Φλόριντα οι εργαζόμενοι που περνούν καλά πετυχαίνουν περισσότερα, εμφανίζουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό δημιουργικότητας και βοηθούν περισσότερο τους συναδέλφους τους.

Δημιουργήστε μια ιστορία (και αγαπήστε την δουλειά σας για ένα λεπτό)

Όταν αλλάζεις την ιστορία που λες στον εαυτό σου, αλλάζεις ταυτόχρονα την εμπειρία σου, συμβουλεύει ο δημιουργός του Creativity and Personal Mastery ένα πρόγραμμα προσωπικής ανέλιξης. Για παράδειγμα αν οι χτίστες ενός καθεδρικού ναού πουν χτίζω ένα μεγάλο καθεδρικό ναό αντί είμαι χτίστης δημιουργούν μια διαφορετική αίσθηση και διάθεση στον εαυτό τους σε σχέση με την δουλειά τους. Αν αναγνωρίσετε τα θετικά και ενδιαφέροντα στοιχεία στην δουλειά σας -πάντα υπάρχουν τέτοια- θα νιώσετε και διαφορετικά για αυτήν.

Μιλήστε με κάποιον αγαπημένο

Ένα καλό tip είναι πριν φύγετε για το γραφείο ή στο δρόμο για το σπίτι (αν και αυτό θα σας στοιχίσει κάτι παραπάνω στο κινητό) να μιλάτε με κάποιον αγαπημένο φίλο ή συγγενή που συνήθως σας χαλαρώνει, δεν σας στρεσάρει και δεν σας κρίνει. Αυτό θα σας χαλαρώσει από τις έγνοιες και τα άγχη του γραφείου και θα σας κάνει να εστιάσετε σε αγαπημένα και ευχάριστα πράγματα από την προσωπική σας ζωή.

Απαριθμήστε τα θετικά

Σύμφωνα με έρευνες η αναγνώριση και το αίσθημα ευγνωμοσύνης για τα θετικά πράγματα που έχουμε στην ζωή και την δουλειά μας είναι τα δύο βασικά αντίδοτα στην μελαγχολία του γραφείου. Όταν ζητήθηκε σε ανθρώπους να απαριθμήσουν τα τρία πράγματα που πήγαν καλά στην δουλειά τους την τελευταία εβδομάδα, δήλωσαν ότι αφού το έκαναν ένιωσαν πιο ευτυχείς και με περισσότερο κέφι για δουλειά μετά.  

Βρείτε το πρωινό σας Ζεν
 
Δημιουργήστε το δικό σας αναχωρητήριο, ένα μικρό χώρο ή γωνιά στο σπίτι σας που θα σας βοηθάει να χαλαρώνετε το πρωί πριν φύγετε για το γραφείο ή όταν επιστρέφετε από αυτό. Κολλήστε στον τοίχο τα αγαπημένα σας μότο, φωτογραφίες από τα αγαπημένα σας πρόσωπα ή πράγματα και ό,τι άλλο σας χαλαρώνει.

Κάντε διαλλείμματα
 
O εγκέφαλος δεν είναι φτιαγμένος να ασχολείεται με μια εργασία για πάνω από 40 λεπτά. Είναι το όριο μετά το οποίο το μυαλό σταματά να δουλεύει αποδοτικά και αρχίζουν τα λάθη. Προσοχή: όταν λέμε διάλλειμμα εννοούμε καθετί που μας απομακρύνει από το γραφείο μας και όχι το να τσεκάρουμε τα mail μας ή να περιηγηθούμε στο διαδίκτυο. 
 
πηγή: marieclaire

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος!