Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2015

9 ΜΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ!

0 σχόλια

Κλείστε έξω από την κρεβατοκάμαρά σας όλα τα... gadget σας 
Οι περισσότερες συσκευές, όπως οι οθόνες των κινητών, της τηλεόρασης των υπολογιστών, έχουν το γνωστό «μπλε φως». Αυτό λοιπόν, μπορεί να γίνει η αιτία για να μην έχετε έναν ποιοτικό ύπνο. Για το λόγο αυτό, κλείστε την πόρτα της κρεβατοκάμαράς σας και αφήστε όλα τα gadget σας απέξω. 

Σταματήστε τους ύπνους του... μισάωρου 
 Ο βραδινός ύπνος, δεν αναπληρώνεται όσους «μισάωρους υπνάκους» και αν πάρετε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν λοιπόν έχετε προβλήματα ύπνου, όπως αϋπνίες, προτιμήστε έναν καλό και μεγάλης διάρκειας βραδινό ύπνο. Αποφύγετε τους μίνι ύπνους κατά τη διάρκεια της μέρας. Και αν νυστάζετε, καταπολεμήστε το με βόλτες, κρύο νερό ή μια έξοδο με έναν φίλο. 

Γυρίστε ανάποδα το ρολόι σας! 
Αν έχετε ρολόι δίπλα στο κρεβάτι σας, την ώρα που θα πέσετε για ύπνο, γυρίστε το ανάποδα ώστε να μην μπορείτε να βλέπετε την ώρα. Ο λόγος είναι πως πολλές φορές που πέφτουμε για ύπνο και δεν πολύ νυστάζουμε κοιτάμε συνέχεια το ρολόι θέλοντας να δούμε πόσες ώρες ύπνου μας απομένουν. Αυτό προκαλεί μεγάλη ανησυχία στον εγκέφαλό μας και δεν μας αφήνει να χαλαρώσουμε και να κοιμηθούμε. Αν πάλι θέλετε οπωσδήποτε ένα ρολόι στην κρεβατοκάμαρά σας, τότε τοποθετήστε το σ’ ένα μέρος που δεν θα πολυφαίνεται. 

Αγκαλιάστε το μαξιλάρι σας με τα... πόδια σας! 
Σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια του ύπνου παίζει η στάση του σώματος. Πολλές φορές είναι λανθασμένη με αποτέλεσμα να προκαλούνται ήπιοι πόνοι στη μέση. Ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια σας την ώρα του ύπνου, θα σας βοηθήσει αρκετά. Με αυτό τον τρόπο, οι γοφοί μένουν στη σωστή στάση κατά την διάρκεια του ύπνου και η πίεση στο κάτω μέρος της μέσης ελαττώνεται. Αν πάλι προτιμάτε να κοιμάστε ανάσκελα, τοποθετήστε το μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα. 

Ο αυχένας σας να είναι σε ευθυγράμμιση 
Το μαξιλάρι αποτελεί το Α και το Ω για έναν καλό ύπνο. Αν ξυπνήσετε… στραβωμένοι, μάλλον φταίει το μαξιλάρι σας. Το μαξιλάρι δεν πρέπει να είναι ούτε υπερβολικά παχύ ούτε υπερβολικά επίπεδο γιατί δεν υποστηρίζει σωστά το κεφάλι μας. Το σωστό μαξιλάρι κρατά τον αυχένα σε τέτοια θέση που, αν κοιμάστε σε πλάγια στάση, η μύτη είναι ευθυγραμμισμένη με το κέντρο του υπόλοιπου σώματός σας. Τέλος, φροντίστε να κρατάτε ευθυγραμμισμένο τον αυχένα σας και πριν κοιμηθείτε. 9 μυστικά για... όνειρα γλυκά!

Κρεβάτι, ίσον ύπνος και σεξ! 
Οι ειδικοί λένε πως το ιδανικό είναι να μην μένετε στο κρεβάτι για άλλους λόγους πέρα από αυτούς τους δύο, τον ύπνο και το σεξ. Το να περνάτε πολλές ώρες στο κρεβάτι δουλεύοντας, ή βλέποντας τηλεόραση ξαπλωμένοι, σας αποσυνδέει ασυνείδητα από την έννοια της ξεκούρασης και της χαλάρωσης και πλήττεται ο ύπνος σας. Παρελθόν οι πολλοί καφέδες Όσο και αν σας αρέσουν οι πολλοί καφέδες, μειώστε τους τουλάχιστον μετά το μεσημέρι, ώστε να μην μείνει στον οργανισμό σας η επίδρασή τους την ώρα που ετοιμάζεστε για ύπνο. Η καφεΐνη έχει την ικανότητα να επηρεάζει τα βαθύτερα στάδια του ύπνου, κι έτσι ακόμη και οι μικρές ποσότητες που περιέχονται στην σοκολάτα ή στα ντεκαφεϊνέ ροφήματα μπορούν να κάνουν την ζημιά. 

Βάλτε φρένο στο αλκοόλ και το φαί πριν τον ύπνο 
Μην τρώτε μετά τις 9 το βράδυ και μην πίνετε αλκοόλ λίγο πριν κοιμηθείτε. Δεν θα κάνετε καλό μόνο στον ύπνο σας αλλά και στη σιλουέτα σας! Το βαρύ φαγητό τις βραδινές ώρες κάνει τον ύπνο δύσκολη υπόθεση. Προτιμήστε κάτι πιο ελαφρύ αν πεινάτε, όπως δημητριακά με γάλα, κράκερ με τυρί ή κάποιο φρούτο. 

Χαμηλός φωτισμός... in! 
Γίνετε... «ρομαντικοί» πριν τον ύπνο χαμηλώνοντας τα φώτα σε όποιον χώρο του σπιτιού και αν βρίσκεστε. Με αυτό τον τρόπο δίνετε το «σύνθημα» στον οργανισμό σας πως ετοιμάζεται για ύπνο. Αν τοποθετήσετε ένα φωτάκι έξω από την τουαλέτα, σε περίπτωση που θα ξυπνήσετε το βράδυ για να πάτε στο μπάνιο, δεν θα χρειαστεί να ανάψετε ένα δυνατό φως και έτσι θα δυσκολευτείτε λιγότερο ώστε να σας ξαναπάρει ο ύπνος. 

πηγή: flowmagazine

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος!