Τρίτη, 18 Αυγούστου 2015

ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΣΤΟ ΣΕΞ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΤΟΥΣ

0 σχόλια

Ιδού λοιπόν μερικές από τις σκέψεις που περνούν από το μυαλό ενός άνδρα,
σύμφωνα με το ζώδιό του, τουλάχιστον μία φορά, ενώ κάνει την πράξη:

Κριός: Πέσε στα τέσσερα, κούκλα μου… και περίμενε με σαν καλό κορίτσι…

Ταύρος: Ω μωρό μου, έχεις την καλύτερη γεύση που έχω δοκιμάσει ποτέ!

Δίδυμοι: Ούρλιαξε για μένα μωρό μου. Θέλω να σε κάνω να ουρλιάζεις από πόθο και να φωνάζεις από ηδονή!

Καρκίνος: Είμαι ο σκλάβος σου για απόψε… απλά πες μου τι μπορώ να κάνω για εσένα…

Λέων: Ξέρω πόσο πολύ το θέλεις… Θέλω να σε ακούσω να με παρακαλάς!

Παρθένος: Οι επιθυμίες σου, είναι διαταγές μου.

Ζυγός: Σου αρέσει αυτό που βλέπεις; Περιέγραψε το μου, με κάθε λεπτομέρεια, καθώς και τι θέλεις να σου κάνω με αυτό…

Σκορπιός: Θέλω να στο κάνω τόσο δυνατά, που να το αισθανθείς παντού

Τοξότης: Μην μου μιλάς βρώμικα μωρό… απλά παίξε βρώμικα μαζί μου>

Αιγόκερως: Καλύτερα να βγάλεις τον σκασμό, γλυκιά μου…. Και να χρησιμοποιήσεις το στόμα σου σωστά! Το λατρεύω αυτό!

Υδροχόος: Πρόκειται να στο κάνω τώρα μωρό μου. Και δεν θέλω όρια, «όχι» και «μη». Λοιπόν ξεκινάμε!

Ιχθύες: Θα μπορούσα να περάσω ώρες ανάμεσα στα πόδια σου… να σε πιπιλίζω… να σε γεύομαι… να σε δοκιμάζω.

πηγή:  david-avramidis

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος!