Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΠΟΥ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

0 σχόλια

Φρόντισε η καθημερινή σου διατροφή να περιλαμβάνει αυτές τις τροφές για να είσαι πάντα σε σούπερ φόρμα:
  
Σκόρδο: Εχει αντιμικροβιακές ιδιότητες, ωφελεί την καρδιά και ρυθμίζει την πίεση.
Ελαιόλαδο: Πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, προστατεύει από τις καρδιαγ­γειακές παθή­σεις και δια­τη­­ρεί τη χο­λη­στε­ρίνη χαμηλή.
Πατάτες: Με την προϋπόθεση ότι θα τις φάτε βραστές ή στον ατμό -όχι τηγανη­τές- περιέ­χουν άφθονες φυτικές ίνες και βιταμίνες Β και C.
Λάχανο: Τρώγοντας λάχανο τρεις φορές την εβδομάδα μειώνο­νται κατά 60% οι πιθανότητες να εμφανιστεί καρκίνος στο παχύ έντερο.
Βερίκοκα: Ωφέλιμα για την επιδερμίδα, την ομαλή λειτουργία του εντέρου, την υπέρταση, την αναιμία και την κατακράτηση υγρών.
Πιπεριές: Περιέχουν 4 φορές περισσότερη βιταμίνη C από ό,τι τα πορτοκάλια!
Κρεμμύδια: Μισό κρεμμύδι την ημέρα διατηρεί χαμηλή τη χοληστερίνη, ενώ ταυτόχρονα ωφελεί την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, την αναιμία, το άσθμα, τις φλεγμο­νές, τα αρθριτικά.
Πορτοκάλια: Eνα πορτοκάλι μετά το γεύμα βοηθάει τον οργανισμό να απορρο­φήσει το σίδηρο, ενώ η βιταμίνη C που περιέχει μειώνει τη χοληστερίνη και προστατεύει από τις ιώσεις. Επίσης ωφελεί την κυκλο­φορία του αίματος και τη λειτουργία του εντέρου.
Κολοκυθόσποροι: Eνα θρεπτικό σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες, ψευδάργυρο και σίδηρο, καθώς και βιταμίνη Α και Β.
Παντζάρια: Ο χυμός από ωμά παντζάρια είναι μια πολύτιμη πηγή βιταμινών και μετάλλων, που τονώνει τον οργανισμό και καθαρίζει το αίμα.
Μήλα: Ωφελούν τα αρθριτικά, μειώνουν τη χοληστερίνη και αποτοξινώνουν τον οργανισμό.
Καρότα: Eνα ωμό καρότο προσφέρει την ημερήσια ποσότητα σε βιταμίνη Α που χρειάζεται ο οργανισμός μας και επιπλέον ωφελούν την όραση.
Νέλλη Παρασκευοπούλου

πηγή: womenonly

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος!