Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

5 ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ

0 σχόλια

1. Το πρωινό χουζούρεμα και το πάτημα του κουμπιού της αναβολής στο ξυπνητήρι μας. Ενώ μερικά παραπάνω λεπτά ύπνου μπορεί να φαίνονται πολύ δελεαστικά, στην πραγματικότητα οι έρευνες δείχνουν οτι τις περισσότερες φορές, αυτά τα παραπάνω λεπτά όχι μόνο δεν μας ξεκουράζουν, αλλά απεναντίας μας κουράζουν πολύ περισσότερο. Είναι καλύτερα λοιπόν να σηκωνόμαστε μια και καλή, με την πρώτη φορά που θα ακούσουμε το ξυπνητήρι μας.
    
2. Η έλλειψη προγράμματος στον ύπνο. Κι όμως, ο ύπνος είναι ο μοναδικός τομέας της ζωής μας που χρειάζεται ρουτίνα. Το πρόγραμμα μας βοηθάει να έχουμε έναν πιο βαθύ και ξεκούραστο ύπνο, ενώ η έλλειψη προγράμματος μπορεί να μας οδηγήσει σε αϋπνία και χρόνια κόπωση.
    
3. Οι πολλές ώρες ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι πολλές ώρες ύπνου κατά τη διάρκεια της ημέρα μπορεί να αποσυντονίσουν το εσωτερικό μας βιολογικό ρολόι επιφέροντας ανεπιθύμητα αποτελέσματα στην ποιότητα και την διάρκεια του ύπνου.

4. Η κατανάλωση ζάχαρης πριν από τον ύπνο. Η ζάχαρη μεταβάλλει τη χημική ισορροπία στο σώμα μας με αποτέλεσμα να αυξάνονται σημαντικά οι πιθανότητες της αϋπνίας και ενός κακού σε ποιότητα ύπνου.

5. Η κατανάλωση καφέ ή καφεϊνούχων ροφημάτων αργά το απόγευμα μπορεί επίσης να έχει αρνητική επίδραση στο βάθος του ύπνου μας. Μερικές φορές μπορεί να μας προκαλέσει αϋπνία, ενώ σε άλλους ανθρώπους μπορεί να μην τους επιτρέπει να χαλαρώσουν αρκετά ώστε να φτάσουν στα βαθύτερα επίπεδα του ύπνυ και ως εκ τούτου να μην επέρχεται η αναγκαία ξεκούραση.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος!